Innehållet på den här sidan är marknadsföring
Nytt språk och nya tider för Kundservice
Från den 4 januari 2021 bemannas SKAGENs Kundservice från Norge.
Våra duktiga kolleger på SKAGENs huvudkontor i Norge tar nu över Kundservice även för svenska kunder. Det innebär att när du kontaktar oss kommer du att mötas av en norsk röst. För dig som hellre vill prata engelska, går det förstås bra. Precis som tidigare kan du få hjälp med alla dina frågor om fondsparande, ditt fondinnehav, handelsplatsen Mina sidor, sparavtal, gåvobrev och mycket mer.
I samband med flytten anpassar vi öppettiderna till norska tider: vi håller öppet från kl 8.00 och stänger kl 16.00.
Telefonnummer och mailadress är desamma som tidigare: tel 0200-11 22 60, från utlandet +47 51 80 37 15, och e-post: kundservice@skagenfonder.se.
Läs mer om Bodil, Atoussa, Kristen och de andra rådgivarna som kommer att svara på dina frågor framöver: Kundservice i Norge.